چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

محمودی کلایه مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در نشست با خبرنگاران:

طرح ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) وارد فاز عملیاتی می شود

محمودی کلایهسرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: پروژه ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) با عزم جدی مدیریت استان و مدیریت شهری حرکت دوباره داشته و امیدواریم شاهد تغییرات خوبی در روند اجرا باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین؛ محمودی کلایه با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه بازطراحی و ویرایش مجدد طرح آستان مقدس امامزاده حسین(ع) در حال اجراست و اعتبار خوبی نیز برای تملکات طرح در نظر گرفته شده است.

 

وی همچنین از احیای سراهای تاریخی شهر واختصاص بودجه مربوط به آن در سال آینده خبر داد و گفت: می توانیم با استفاده از تجربه کارهای گذشته سراهای تاریخی دیگری را در شهر احیا کنیم که در این راستا شورای اسلامی شهرقزوین اعتبار خوبی را دربودحه سال آتی سازمان اختصاص داده است .

 

به گفته محمودی بدنه سازی خیابان شهدا با مشارکت مردم تجربه ارزشمند و موفقی بود که بنا داریم این طرح را در خیابان امام خمینی( ره) وبا مشارکت مردم اجرایی نماییم.

 

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین همچنین از راه اندازی خانه موزه  شهید چگینی خبر داد و افزود:در سال آینده انتخاب پیمانکار و فرآیند مزایده برای خانه موزه شهید چگینی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط