شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۷

قدسی پور خبر داد:

بهسازی و نوسازی کف فرش بازار قیصریه شیخ الاسلام با ۳۵درصد پیشرفت در حال اجراست

قدسی پور سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت:بهسازی و نوسازی کف فرش بازار قیصریه شیخ الاسلام بنا بر درخواست کسبه و به منظور تسهیل در تردد عابران و کسبه بازار با ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

 به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین؛سیدصادق قدسی پور اظهار کرد:کسبه بازار قیصریه شیخ الاسلام درخواستی مبنی بر نوسازی و بهسازی کف فرش محدوده کاری خود در بازار را داشتند.


وی عنوان کرد:سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با توجه به رسالتی که برعهده داشت، طراحی های لازم را انجام و اقدامات مورد نیاز را در دستورکار قرار داد.


سرپرست سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین تصریح کرد:این پروژه با هدف نوسازی کف فرش معبر بازار جهت تسهیل در تردد عابرین و کسبه بازار با توجه به تقاضای کسبه در حال اجرا است.


قدسی پور خاطرنشان کرد:برطرف کردن شیب بندی بازار و همچنین اجرای زیرساخت هایی نظیر چاه جذبی و کانال عبور تاسیسات جهت پیش بینی های تاسیساتی آینده و همچنین احیاء سکوهای سنتی بازار با توجه به دریافت نظر کسبه و رعایت استاندارد های لازم از دیگر موارد در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه مذکور به شمار می رود.


وی یادآور شده است:برای اجرای این پروژه از مصالح مقاوم و پایدار نظیر سنگ تراورتن تیشه خورده با ضخامت ۶ سانتی متر استفاده می شود.
 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط