دوشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

رشوند آوه مطرح کرد:

اجرای کفسازی مسیر سواره مفصل شرقی سبزه‌میدان

کفسازی مفصل شرقی میدان آزادی که یکی از مراحل پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی است، با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین، آرش رشوند آوه، مدیرعامل این سازمان گفت: پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی دارای زیرپروژه‌های مختلفی در محدوده طرح است که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و اولویت‌بندی آنها، اجرا شده و در حال اجرا است.

وی در خصوص تصمیم‌گیری اجرای این مرحله از پروژه تصریح کرد: در روزهای اخیر، شرکت‌های توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب برای ارتقای کیفیت و توسعه شبکه خدمات‌رسانی خود به شهروندان اقدام کرده بودند، این امر سبب شد برای پرهیز از دوباره‌کاری و جلوگیری از محدودیت مجدد تردد برای شهروندان، تصمیم به تسریع در اجرای این طرح بگیریم.

رشوند آوه ادامه داد: مساحت اجرای طرح در مفصل شرقی سبزه‌میدان، حدود هزار متر مربع است. همچنین متریال در نظر گرفته شده برای کفسازی این بخش از پروژه، سنگ کیوبیک شبه گرانیت در نظر گرفته شده تا علاوه بر آرامسازی حرکت خودروها، آسایش خاطر و آزادی عمل بیشتری برای عابرین در فضای پروژه ایجاد شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای این پروژه که شامل جمع‌آوری آسفالت موجود، خاکبرداری، آماده‌سازی بستر کفسازی، اجرای بتن‌ریزی و سنگ‌فرش است، گفت: تمام مراحل پروژه به جز اجرای سنگ‌فرش، در چهار شبانه‌روز که بخشی از آن مصادف با تعطیلات پایان ماه صفر بود، به اجرا درآمده است.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر ترافیک در فضای پروژه جریان دارد و بخش آخر طرح یعنی اجرای سنگ‌فرش در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

تصاویر مرتبط