یکشنبه ۱۴۰۰/۰۶/۲۱

رشوند آوه:

ممیزی تجدید اعتبار سیستم مدیریت یکپارچه( IMS) سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین صورت گرفت

ممیزی تجدید اعتبار سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS) سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین با هدف ارتقای مدیریت کیفیت، مسائل زیست‌محیطی و بهداشت و ایمنی شغلی در پروژه‌ها و فعالیت‌های این سازمان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین، آرش رشوند آوه مدیرعامل این سازمان گفت: ممیزی تجدید اعتبار سیستم مدیریت یکپارچه( IMS) بر مبنای استانداردهای بین المللی ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 توسط شرکت پیشگامان ایده¬های نوین به انجام رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت، ممیزی واحدهای مدیریت ارشد، فنی و اجرایی، امور قراردادها، ICT، روابط عمومی،آموزش، نماینده مدیریت و سایت عملیاتی( پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی) صورت پذیرفت و طبق استانداردها مورد بررسی قرار گرفت.

رشوند آوه با بیان این‌که براساس گزارش دریافتی از شرکت ممیز، جز موارد جزئی هیچ‌گونه عدم انطباق عمده‌ای مشاهده نشده است گفت: عدم انطباق های جزئی شناسایی شده نیز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و گزارش کارهای انجام شده، در جهت رفع آنها برای شرکت ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ استاندارد ISO 9001، كيفيت خدمات را تحت تأثير عملكردها و فرآيندهاي انجام يافته و در بخش‌هاي مختلف يك سازمان مي‌داند. همچنین در قالب استاندارد ISO 14001، هر سازمان‌ ضمن انطباق با تمام قوانين و مقررات زيست محيطي ملي، اهداف کلان و خردي را براي بهبود مستمر سيستم تعريف مي‌کند. استاندارد ISO45001 نیز مباحثي مربوط به مديريت ايمني و بهداشت شغلي را پوشش مي‌دهد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط