شنبه ۱۳۹۳/۰۴/۲۱

در هشتمين شنبه؛

احداث پارکينگ طبقاتي سعدالسلطنه در قزوين آغاز مي‌شود

در هشتمين شنبه از وعده‌هاي شهردار نصرتي، عمليات عمراني احداث پارکينگ طبقاتي مجموعه تاريخي – فرهنگي سعدالسلطنه قزوين به زودي آغاز مي‌شود.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: عمليات عمراني احداث پارکينگ طبقاتي مجموعه تاريخي – فرهنگي سعدالسلطنه قزوين به زودي با اعتبار 35ميليارد ريال آغاز مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي افزود: با توجه به نياز نمازگزاران در نماز جمعه و شهروندان براي حضور در بازار شهر و همچنين مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه به مکاني براي پارک خودرو، احداث پارکينگ طبقاتي سعدالسلطنه در کوچه برق، جنب کتابخانه نبوي در دستور کار قرار گرفته است.
وي بيان کرد: پارکينگ طبقاتي مجموعه تاريخي – فرهنگي سعدالسلطنه قزوين در مساحت 6هزار متر مربع و با ظرفيت 300خودرو  احداث و سازه اين پارکينگ بتني است و در دو طبقه در زير زمين اجرايي خواهد شد.
شايان ذکراست، مسعود نصرتي، شهردار قزوين در نشست خبري ارديبهشت ماه 93 وعده داده بود که تا هفته قزوين(شهريور) هر شنبه از طريق رسانه‌ها، پروژه‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري و کلنگ زني شهرداري قزوين به شهروندان معرفي مي‌شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط