یکشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۱۷

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین:

سرای سعدالسلطنه قزوین در دوران پساکرونا با اجرای برنامه های متنوع میزبان مردم خواهد بود.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: مجموعه های مختلف شهرداری قزوین در حال برنامه ریزی هستند تا بدین وسیله در دوران پسا کرونا در سرای سعدالسلطنه قزوین با اجرای برنامه های مفرح و متنوع میزبان مردم از سراسر کشور به ویژه استان قزوین باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین آرش رشونده آوه در برنامه تلویزیونی " بوی عیدی" که از شبکه سراسری شما پخش شد، با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو اظهار داشت: امسال با وجود ویروس کرونا در کشور شرایط به گونه ای پیش رفته است که برخلاف های سال های گذشته نمی توانیم در خدمت مردم و گردشگران در بناهای مختلف گردشگری به ویژه سرای سعدالسلطنه باشیم که امیدواریم با نابودی این ویروس بتوانیم یکبار دیگر میزبان آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرای سعدالسلطنه قزوین از سال 89 هر ساله میزبان مردم و گردشگران داخلی و خارجی بوده و برنامه های متنوع و مراسم مختلفی را برگزار شده است، عنوان کرد: امسال برای رعایت مسائل بهداشتی و اجرای هر چه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی متاسفانه نتوانسته ایم در خدمت هموطنان باشیم ولی مجموعه های مختلف شهرداری قزوین در حال برنامه ریزی هستند تا بدین وسیله در دوران پسا کرونا در سرای سعدالسلطنه قزوین با اجرای برنامه های مفرح و متنوع میزبان مردم از سراسر کشور به ویژه استان قزوین باشیم.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین عنوان کرد: بناهای تاریخی و کاروانسراها در واقع نوسازی نمی شود و به نوعی به شکل اولیه خود براساس دستورالعمل های مصوب برمی گردند که امیدواریم در این زمینه اقدامات لازم را بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم.

رشوند آوه خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در حال حاضر محور تاریخی، فرهنگی و گردشگری قزوین از دروازه درب کوشک تا امامزاده حسین (ع) را تصویب و در دستور کار قرار داده و عمده پروژه های این سازمان حول این محور قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای ثبت محور گردشگری دروازه درب کوشک تا امامزاده حسین (ع)  بیش از دو سال مطالعات مختلف در زمینه مدیریت و توسعه گردشگری انجام شده و در کارگروه های مختلف این محور بررسی شده است تا بدین وسیله بتواند به عنوان محور گردشگری قزوین قرار بگیرد.

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در سال گذشته ماراتن عکاسی در این محور گردشگری با حضور عکاسان منتخب از 31 استان کشور برگزار شد، گفت: این محوربخشی از بناهای تاریخی قزوین من جمله سبزه میدان، مسجد جامع، عالی قاپو، خیابان عبیدزاکانی و غیره را شامل می شود و به نوعی تمامی موارد مورد نیاز برای سلایق گردشگران یافت می شود که امیدواریم با توجه به برنامه پنج ساله گردشگری شهر قزوین بتوانیم به نحو احسن اقدامات لازم را انجام دهیم.

رشوند آوه افزود: از تمامی کسانی که در زمان بحران کرونا به پویش " در خانه بمانیم " پیوسته اند و سبب کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور شده اند هم کمال تشکر و سپاس را دارم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط