یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۲۰

رشوند آوه:

شهردار قزوین در جریان روند پروژه‌های نوسازی و بهسازی شهر قرار گرفت

آرش رشوند‌آوه، مدیرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين، گفت: سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین از پروژه‌های سازمان نوسازی و بهسازی در بافت تاریخی بازدید به عمل آورد و در جریان روند امور آن ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين؛ رشوند‌آوه گفت: در این بازدید، شهردار قزوین از پروژه‌های مرمت و احیای حمام‌ بلور در محله آخوند، حمام تاریخی حاج میرحسن در محله دیمج، مجموعه تاریخی سعدالسلطنه، حمام تاریخی رضوی و پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) بازدید کرد.

وی افزود: پس از بازدید از پروژه‌ها، در نشستی با کارشناسان حوزه فنی و اجرایی سازمان نوسازی و بهسازی، موضوعات مربوط به پروژه‌های در دست اقدام این سازمان از جمله پروژه بازآفرینی محدوده سبزه میدان و ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) و ارائه گزارش دفاتر تسهیلگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به سایر پروژه‌ها و اقدامات سازمان نوسازی و بهسازی مانند برگزاری جشنواره ملی عکس دارالسلطنه و طراحی نرم‌افزارهای مختلف مرتبط با گردشگری و بافت تاریخی گفت: این سازمان تلاش می‌کند در کنار پروژه‌های کالبدی و عمرانی به عنوان اقدامات سخت‌افزاری، فعالیت‌های نرم‌افزاری به ویژه‌ در حوزه‌های اجتماعی، گردشگری، فرهنگی و هنری در دستور کار داشته باشد تا مشارکت در اجرای پروژه‌ها و رضایت شهروندان از طرح‌ها به حداکثر برسد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست، شهردار قزوین، نظرات و پیشنهادت خود در خصوص ارتقای کیفی پروژه‌ها را مطرح و اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح‌ها، گام مؤثری در ارتقای کیفیت زندگی در بافت تاریخی و رونق گردشگری در قزوین برداشته شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط