دوشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۰۷

با حضور شهردار نصرتي صورت گرفت؛

بازديد اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي شهر از سه پروژه شاخص شهرداري قزوين

اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر قزوين با شهردار و مديران شهرداري قزوين از سه پروژه شاخص شهرداري قزوين بازديد کردند.

 

اعضاي منتخب چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر قزوين با شهردار و مديران شهرداري قزوين از سه پروژه شاخص شهرداري قزوين بازديد کردند و در جريان روند عمليات عمراني پروژه‌هاي مرمت و بازسازي مجموعه تاريخي سراي سعدالسلطنه، تقاطع غيرهمسطح کابلي امام علي(ع) و تقاطع غيرهمسطح شهيد رجايي قرار گرفتند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ علي‌رضا خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين در جريان بازديد از مرمت و بهسازي مجموعه تاريخي سراي سعدالسلطنه گفت: عمليات عمراني مرمت و بهسازي اين مجموعه تاريخي بيش از 80درصد پيشرفت فيزيکي دارد و تا پايان سال 92 به طور کامل مرمت و بهسازي اين مجموعه به اتمام خواهد رسيد.
همچنين مسعود حق لطفي، معاون فني و عمراني شهرداري قزوين نيز در خصوص تقاطع غيرهمسطح کابلي امام علي(ع) گفت: اين تقاطع اولين تقاطع غيرهمسطح کابلي در استان قزوين است و تا پايان شهريورماه 92 عمليات عمراني اين پروژه به اتمام خواهد رسيد.
وي افزود: با بهره‌برداري از تقاطع غيرهمسطح کابلي امام علي(ع) رينگ غربي شهر قزوين، بلوار امام علي(ع) و اتوبان قزوين و زنجان به هم متصل مي‌شوند.
حق لطفي بيان کرد: عمليات عمراني تقاطع غيرهمسطح شهيد رجايي با سرعت بالايي در حال انجام است و اميدواريم با ثبت يک رکورد جديد در انجام پروژه هاي عمراني شهر قزوين اين پروژه در مهرماه سال جاري به بهره برداري برسد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط