یکشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

رشوند آوه:

فاز اول پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

آرش رشوند‌آوه، مدیرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين، گفت: فاز اول عملیات اجرایی ساماندهی خیابان امام خمینی‌(ره) که با لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی و مناسب‌سازی پیاده‌روی شمالی این خیابان در دست انجام است، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين؛ رشوند‌آوه گفت: به دلیل قرار گرفتن در روزهای دهه مبارک فجر، عملیات فاز اول پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) با سرعت در دست انجام است.

وی افزود: در حال حاضر عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در پیاده‌روی شمالی از سبزه‌میدان تا چهارراه بازار و جدول‌گذاری پیاده‌‌روی همین ضلع از سبزه‌میدان تا حوالی خیابان عبید زاکانی انجام شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: همزمان با روند اجرای پروژه و پیرو جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه مبارک فجر که به ریاست شهردار قزوین برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری از روند اجرایی پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) بازدید به عمل آورده‌اند.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها در خصوص موضوعات اجرایی پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) گفتگو شده و موارد مربوط به زیرسازی و بتن‌ریزی پیاده‌روها، جدول‌گذاری و اجرای کانیوو مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. علاوه بر این، مقرر شده قبل از فرا رسیدن سالروز پیروی انقلاب اسلامی، فضای پروژه در وضعیت مناسبی جهت برگزاری راهپیمایی این روز مقدس قرار گیرد.

لازم به ذکر است؛ در این بازدیدها، حکمت‌اله داوودی، رئیس شورای اسلامی شهر- محمد علمی، معاون عمرانی شهردار- محمد درافشانی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین- کیومرث فدایی‌فر، مدیر منطقه دو شهرداری- اصغر بهنام‌زاده، مدیر منطقه یک شهرداری- داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری- فرامرز صادقی، مشاور شهردار در حوزه عمرانی و شیما زرآبادی‌پور، قائم‌مقام معاونت حمل و ترافیک شهرداری حضور داشته‌اند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط