پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۴/۱۳

خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين:

نقش روابط عمومي در اطلاع رساني براي جذب گردشگر مهم است

نقش روابط عمومي‌ها در فرآيند اطلاع رساني مناسب جهت معرفي بناهاي تاريخي مهم و ارزشمند شهر قزوين در راستاي جذب گردشگر بسيار مهم و سازنده است.

 

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: نقش روابط عمومي‌ها در فرآيند اطلاع رساني مناسب جهت معرفي بناهاي تاريخي مهم و ارزشمند شهر قزوين در راستاي جذب گردشگر به خصوص روابط عمومي هاي شهرداري قزوين بسيار مهم و سازنده است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ علي رضا خزائلي در پنجمين جلسه روابط عمومي‌هاي شهرداري قزوين كه به ميزباني سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين در سراي سعدالسلطنه برگزار شد؛ با اشاره به اهميت فعاليت اداره روابط عمومي‌ها در راستاي ارتقاء سطح آگاهي شهروندان از آخرين ارائه خدمات گفت: عملكرد اداره روابط عمومي شهرداري قزوين نسبت به چند سال گذشته در راستاي اطلاع رساني از آخرين اقدامات ارائه شده رشد خوبي داشته است.
خزائلي با بيان اينكه شهرداري قزوين با عملكرد مطلوب در چند سال اخير وجهه خوبي در بين شهروندان پيدا كرده است، بيان كرد: بايد از طريق روابط عمومي‌ها كه حلقه ارتباطي بين مديران شهرداري و شهروندان هستند، اقدامات شاخص و مهم شهرداري قزوين اطلاع رساني شود تا شهروندان در جريان آخرين اقدامات مديريت شهري باشند.
اين مسوول گفت: ابزارهاي رسانه شهرداري قزوين نسبت به سال‌هاي قبل گسترده‌تر شده است و اكنون شهرداري قزوين از رسانه‌هاي راديو شهر، هفته نامه پيام شهر و پرتال برخوردار است و بايد از اين ابزارهاي اطلاع رساني بهترين استفاده را در راستاي تحقق اهداف مجموعه مديريت شهري كرد.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين با اشاره به اهميت ارزش بناي تاريخي سراي سعدالسلطنه گفت: بسياري از شهروندان قزويني در زماني كه از اين مكان تاريخي بازديد مي‌كنند تحت تاثير زيبايي اين مكان قرار مي گيرند اما شناخت كافي از اين مجموعه ارزشمند ندارند.
وي افزود: روابط عمومي‌ها مي‌توانند در زمينه اطلاع رساني براي معرفي كامل اين مكان تاريخي نقش مهمي داشته باشند و بايد اين مكان تاريخي به نحو شايسته به همگان معرفي شود.
خزائلي در ادامه در خصوص ارزش بناي تاريخي سراي سعدالسلطنه سخن گفت و افزود: تحولات اجتماعي بسياري در طول تاريخ در اين مجموعه تاريخي اتفاق افتاده است و اين بناي تاريخي در زمان ناصرالدين شاه قاجار محل تجارت بود.
وي با بيان اينكه براي مرمت اين مجموعه با مشكل مالي مواجه نبوديم، گفت: وسعت كار براي مرمت اين بناي تاريخي بسيار بالاست و در حال حاضر كيفيت بنا مطلوب مي‌باشد.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: مرمت و بهسازي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه در سال جاري به همت مسوولان ارشد استاني و شهري و با حضور استادان و معماران برجسته در سال جاري به اتمام خواهد رسيد.
وي افزود: سراي بهشتيان با اعتبار 18 ميليارد ريال طي 11 ماه، سراي نگارسعدالسلطنه با اعتبار 11 ميليارد ريال باطي 12 ماه ماه، حياط سعدالسلطنه با اعتبار 4/35ميليارد ريال طي 12 ماه از فضاهاي مجموعه سعدالسلطنه مرمت و بازسازي شده است.
وي با بيان اينكه تاكنون 630 ساعت براي مرمت و بهسازي اين مجموعه زمان صرف شده است، بيان كرد: تاكنون از زمان آغاز مرمت و بهسازي اين مجموعه با ارزش 18 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است.
خزائلي بيان كرد: در حال حاضر 80 درصد از فضاي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه مرمت و بازسازي شده است كه تا پايان سال جاري اين پروژه به اتمام خواهد رسيد.
اين مسوول اضافه كرد: تاكنون 8 مجموعه از 10 مجموعه فضاهاي سعدالسلطنه مرمت و بازسازي شده است كه اميدواريم در سال جاري اين مجموعه به طور كامل مرمت و بازسازي شود.
وي تصريح كرد: براي مرمت و بازسازي مجموعه سعدالسلطنه اساتيد و معماران برجسته حضور داشتند و در اين زمينه هيچ مشكلي وجود ندارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط