شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۱۴

عجم، استاندار قزوين مطرح كرد؛

شكوفايي شهر قزوين با افتتاح پروژه‌هاي شاخص توسط مديريت شهري

شاهد توسعه و شكوفايي شهر قزوين با افتتاح پروژه‌هاي شاخص توسط مديريت شهري قزوين هستيم.

 

استاندار قزوين گفت: شاهد توسعه و شكوفايي شهر قزوين با افتتاح پروژه‌هاي شاخص توسط مديريت شهري قزوين هستيم و اين مهم بايد ادامه پيدا كند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ احمد عجم در مراسم افتتاح و كلنگ‌زني پروژه‌هاي شاخص شهرداري قزوين با اعتبار 720ميليارد ريال كه در سالن قائم با حضور مسوولان ارشد استاني و شهري برگزار شد، با بيان اينكه شهر قزوين در مسير توسعه و شكوفايي قرار گرفته است، افزود: شكوفايي و توسعه شهر قزوين بدون همكاري و مشاركت ساير دستگاه‌ها امكان پذير نيست و تحقق اين مهم نياز  به برنامه‌ريزي مستمر دارد.
وي با تشكر از همه دستگاه‌ها و نهادهاي مرتبط در راستاي مشاركت و همراهي با مديريت شهري جهت تحقق اهداف توسعه شهري قزوين، بيان كرد: شهرداري قزوين هميشه پروژه‌ها را در موعد مقرر و حتي زودتر به بهره‌برداري رسانده است و اين مهم باعث مي‌شود شهروندان به مجموعه مديريت شهري قزوين اعتماد داشته باشند.
عجم با اظهار اينكه اميدواريم شهروندان از بهره‌برداري پروژه‌هاي شاخص رضايت داشته باشند، گفت: اميدواريم مديريت شهري همچنان افتتاح پروژه‌ها را به موقع انجام دهد و اين مهم نياز به مشاركت و همراهي مسوولان استاني و شهري با مديريت شهري است.
وي ادامه داد: اميدواريم شهروندان با مشاركت ويژه در انتخابات حمايه سياسي و اقتصادي را خلق كنند.
استاندار قزوين همچنين در زمان بهره برداري از پروژه ديتاسنتر گفت: بايد از اين ظرفيت مهم براي ارائه خدمات به ساير شهرهاي استان قزوين استفاده شود چراكه اين پروژه در راستاي دولت الكترونيك مي‌باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط