سه‌شنبه ۱۳۹۲/۰۲/۰۳

خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين خبر داد؛

معرفي 140 بناي تاريخي در نمايشگاه بين المللي فرصت‌هاي سرمايه گذاري

سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين در سومين همايش و نمايشگاه بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري شركت كرد.

 

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين با حضور در سومين همايش و نمايشگاه بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري به صورت تخصصي به معرفي پروژه مرمت مجموعه تاريخي سعدالسلطنه پرداخت.
عليرضا خزائلي افزود: اين سازمان با مشاركت صندوق احيا و بهره برداري از اماكن تاريخي و فرهنگي در غرفه‌اي به وسعت 400 متر مربع، در اين نمايشگاه مشاركت داشت.
وي با بيان اين مطلب كه معرفي 140 بناي تاريخي در سطح كشور براي جذب تقاضاهاي سرمايه گذاري و بهره برداري به شيوه اجاره در دستور كار قرار داشت، گفت: معرفي اقدامات صورت گرفته توسط سرمايه گذاران و بهره برداران و به اشتراك گذاشتن تجربه و دستاوردهاي حاصل از اين نوع مشاركت و ارائه الگوهايي در خصوص احيا و بهره برداري از اماكن تاريخي، از مهم ترين اهداف برپايي نمايشگاه بود.
اين مسوول ادامه داد: سازمان نوسازي و بهسازي با شركت در اين نمايشگاه، به صورت تخصصي به معرفي پروژه مرمت مجموعه تاريخي سعدالسلطنه پرداخت و از تمام ظرفيت هاي موجود، از جمله نيروي متخصص و اطلاع رساني كافي به منظور معرفي هرچه بهتر اين پروژه و ارائه محصولات و اطلاعات در سطح ملي و فراملي استفاده كرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط