چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۱

انتشار اسامی ثبت نام کنندگان در نخستین ماراتن عکاسی ایران

بر اساس برنامه زمان بندی پیش بینی شده در فراخوان دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور، اسامی افراد ثبت نام کرده در این جشنواره و فتوماراتن منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین؛ خشایار فاضل کاشانی، دبیر این جشنواره گفت: با شروع ثبت نام در پورتال الکترونیکی دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه در روز ۱۰ اسفند ماه ۹۷، استقبال و حمایت شایسته ای از سوی عکاسان کشور و فعالان این عرصه صورت گرفت.

وی افزود: پس از پایان ثبت نام عکاسان جهت شرکت در نخستین ماراتن عکاسی کشور، اطلاعات شخصی و رزومه های ارسالی آنان در قالب فرمت فراخوان در دبیرخانه جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.

کاشانی گفت: باتوجه به روند الکترونیکی ثبت نام در جشنواره، با عکاسانی که اطلاعات آنان به دلایل مختلف به شکل ناقص در پورتال ثبت شده بود، تماس گرفته شد تا اطلاعات اصلاح شده خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان زمان ثبت نام، فهرست ثبت نام کنندگان استخراج و جهت دستیابی راحت تر به اطلاعات، دسته بندی شد.

دبیر دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین اعلام کرد: عکاسان بومی استان قزوین نیاز به ارسال رزومه نداشتند؛ اما در مورد سایر عکاسان، برای شرکت در فتوماراتن پس از بررسی رزومه های ارسالی آنان در هیات انتخاب رزومه، اسامی عکاسان مدعو در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص آمار کمی جشنواره گفت: در زمان ثبت نام، ۴۸۷ نفر اطلاعات خود را ارسال کردند که از بین آنان، اطلاعات ۳۶۷ نفر مورد تایید بود و ثبت نام آنان قطعی شد.

لازم به ذکر است؛ به پیوست این گزارش، فهرست عکاسان ثبت نام شده در نخستین ماراتن عکاسی کشور منتشر شده است.

 

دانلود اسامی ثبت نام کنندگان در نخستین ماراتن عکاسی ایران

تصاویر مرتبط