یکشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۲۶

در روزهای پایانی سال ۹۷ رقم خورد؛

رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور

به مناسبت روز شهردار و با حضور مدیران شهر و استان و شهروندان قزوین، پوستر دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور در محدوده دولتخانه صفوی و سبزه‌میدان به عنوان قلب تاریخی این شهر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین، آرش رشوند آوه، رئیس هیأت اجرایی این رویداد هنری در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بیان کرد: با توجه به استقبال شایسته عکاسان سراسر کشور از برگزاری اولین دوره جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین، ارسال بیش از هزار و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره و ثبت یک مستند تصویری فاخر از بخشی از بافت تاریخی کهن‌شهر مینودری، بر آن شدیم دومین دوره این جشنواره را با یک ایده جدید برگزار کنیم.

وی افزود: برای اولین بار در کشور، بخش اصلی دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین در قالب ماراتن عکاسی برگزار خواهد شد که یک چالش جذاب عکاسانه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این جشنواره در اردیبهشت ماه سال ۹۸ و با محوریت بخش دیگری از بافت تاریخی قزوین، یعنی مسیر اصلی گردشگری تاریخی- فرهنگی این شهر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور با حضور استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان وی برگزار شد.

همچنین همزمان با این مراسم، رونمایی از کتاب اولین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین به عنوان تنها جشنواره عکس استان که دارای مستند چاپی است، صورت گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط