یکشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۰۷

رشوند آوه:

بخش میانی مسیر جنوبی سبزه میدان برای برگزاری راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده می شود

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: با توجه به عملیات اجرایی طرح بازآفرینی محدوده سبزه میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، نوری چگینی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین از این پروژه بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ رشوند آوه افزود: این بازدید با حضور مدیر شهرداری منطقه یک و مدیرعامل سازمان زیباسازی، جهت اطلاع از روند پیشرفت پروژه صورت گرفت.

وی با اشاره به سبقه پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان گفت: پس از پایان عملیات ساخت مسیرهای پیاده و سواره ضلع شمال میدان، عملیات اجرایی ضلع جنوب میدان از اواسط آذر ماه سال جاری آغاز شده و اجرای سنگ‌فرش بخش میانی آن به پایان رسیده است.

رشوند آوه ادامه داد: در حال حاضر کفسازی مسیر ویژه دوچرخه در کنار پیاده‌روی مقابل دولتخانه در دست انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای دهه مبارک فجر و فرا رسیدن یوم‌اله ۲۲ بهمن، سعی بر این است مقدماتی فراهم شود تا بخش میانی مسیر جنوبی میدان، برای حضور شهروندان به صورت پیاده جهت برگزاری مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده باشد.

لازم به ذکر است؛ نوری چگینی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین نیز ضمن این بازدید نظرات خود را در خصوص روند پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی مطرح کرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط