سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۵

رشوند آوه:

تشریح عملکرد بازآفرینی شهرداری قزوین برای مدیران استان در غرفه ستاد بازآفرینی

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین از بازدید مدیران شهر و استان قزوین از اولین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ رشوند آوه با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار و با هدف معرفی عملکرد بازآفرینی در شهر و استان‌ها برگزار شده است، گفت: در روز دوم نمایشگاه، هیاتی از مدیران قزوین از جمله استاندار به عنوان رئیس ستاد بازآفرینی استان قزوین، معاون هماهنگی و امور عمرانی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و... از غرفه استان قزوین بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: در حین این بازدید، روند پروژه های شهرداری قزوین در زمینه بازآفرینی از جمله پروژه بازآفرینی محدوده سبزه میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، طرح مطالعاتی محور گردشگری تاریخی و فرهنگی شهر قزوین، پروژه مرمت و احیای خیابان سپه، پروژه مرمت و احیای مجموعه تاریخی سعدالسلطنه به مدیران شهری معرفی شد.

لازم به ذکر است؛ سازمان نوسازی و بهسازی به عنوان متولی پروژه های تاریخی در شهرداری قزوین، یکی از ارگانهای فعال در حوزه بازآفرینی شهری به ویژه در بافت ارزشمند تاریخی محسوب می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط