چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۳۰

رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین خبر داد؛

پایان عملیات اجرایی مسیر سواره ضلع شمال میدان آزادی قزوین

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: عملیات ساخت مسیر سواره ضلع شمال میدان آزادی، به عنوان مرحله دوم از پروژه بازآفرینی این میدان (محدوده دولتخانه صفوی) و بعد از اجرای طرح ساماندهی پیاده‌رو در این ضلع به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های فنی و اجرایی، عملیات اجرایی ساخت مسیر سواره ضلع شمال میدان آزادی با سرعت مطلوبی پیش رفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه روزانه تعداد قابل توجهی وسایل نقلیه شخصی و عمومی در میدان آزادی تردد می‌کنند، عملیات اجرایی این بخش از پروژه در 2 مرحله انجام شده است تا در تمام مراحل تخریب، تسطیح، بتن‌ریزی، آرماتور‌بندی و کفسازی، امکان تردد خودروها به صورت روان در محل عملیات فراهم باشد.

رشوند آوه ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مرتبط مانند پلیس راهور، سازمان اتوبوسرانی و... در تسهیل اجرای این عملیات گفت: خوشبختانه شهروندان دغدغه مشترکی با مدیران شهری در خصوص ارتقای کیفیت فضاهای شهری به ویژه در هسته مرکزی قزوین و بافت تاریخی شهر با جاذبه‌های گردشگری متنوع دارند و این امر سبب شده مشارکت تمام اقشار در پیشبرد اهداف طرح افزایش یابد.

وی تأکید کرد: پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی بر اساس افزایش مشارکت شهروندان در اداره امور و هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی پایه‌گذاری شده تا با اجرای این پروژه، یکی از قطعات اصلی در پازل محور گردشگری شهر قزوین به اجرا درآید.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین اظهار امیدواری کرد: پس از این مرحله از پروژه بازآفرینی میدان آزادی به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، عملیات اجرایی مناسب سازی مسیر جنوبی عرصه میدان در دستور کار قرار گیرد تا سرعت پیشرفت این طرح بزرگ شهری و نتایج آن بیش از پیش برای شهروندان و گردشگران ملموس شود.

 

تصاویر مرتبط