سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۹

خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين خبر داد؛

پايان مرمت فضاهاي سراي سعدالسلطنه تا پايان سال آينده

سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين از خرداد ماه سال 87 نسبت به مرمت فضاهاي مجموعه سه هکتاري سعد السلطنه اقدام كرده است و پيش بيني مي شود، مرمت تمام فضاهاي اين مجموعه تا پايان سال 92 به پايان برسد.

 

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: احياي فضاهاي مرمت شده سراي سعدالسلطنه براي استفاده بهينه شهروندان در دستور کار قرار گرفته و از فروردين ماه سال 88 تا کنون در ايام نوروز و مناسبت هاي خاص سال مانند ايام فاطميه، براي برگزاري نمايشگاه‌هاي صنايع دستي، بازي و اسباب بازي، بزرگداشت هفته کودک، نمايشگاه دوسالانه خوشنويسي ايران و ساخت فيلم مورد استفاده قرار گرفته است.
عليرضا خزائلي با بيان اينكه توسعه فرهنگي در قالب اهميت دادن به ارزش هاي محلي و ملي بايد بتواند از طريق برنامه ريزي هاي فرهنگي و اجتماعي به نيازهاي معنوي و مادي افراد جامعه پاسخ دهد، افزود: امروزه توسعه فرهنگي باعث ايجاد خودباوري در جامعه شده است و اين مسأله در شکل گيري و احياي هويت فرهنگي جامعه نقش مهمي ايفا كرده است.
اين مسوول با اشاره به اينکه وجه تمايز ملت ها از يکديگر هويت فرهنگي آنان است که ريشه در ميراث فرهنگي اين ملت ها دارد، گفت: براي هر ملت، شناخت گذشته براي ساختن آينده اي بر پايه هويت فرهنگي خويش اهميت مي‌يابد، در حقيقت پويايي و بقاي فرهنگي در آينده، نيازمند پيوستگي ميان ديروز و امروز و فرداي ملت ها است.
خزائلي افزود: اميدوارم با تکميل مرمت اين مجموعه عظيم شاهد پويايي و رونق هرچه بهتر حفظ هويت و ميراث شهرمان باشيم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط