چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۱

رشوندآوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی مسیر سواره ضلع شمال سبزه‌میدان قزوین

رشوندآوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: عملیات اجرایی ساماندهی مسیر سواره ضلع شمال سبزه‌میدان، به عنوان فاز دوم از پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان (محدوده دولتخانه صفوی) بعد از اجرای طرح ساماندهی پیاده‌رو در این ضلع، آغاز شد.

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین ضمن بیان این مطلب گفت: بخش سواره‌رو با تأکید بر حضور افراد پیاده در ضلع شمال سبزه‌میدان دارای ۱۶۰ متر طول و هزار و ۵۵۲ مترمربع مساحت است.

وی افزود: با توجه به اینکه سبزه‌میدان، پرترددترین فضا در شهر محسوب می‌شود و روزانه شاهد عبور تعداد قابل توجهی وسایل نقلیه شخصی و عمومی در این فضا هستیم، عملیات اجرایی مسیر سوارة ضلع شمال در2 مرحله انجام می‌شود تا در تمام زمان پروژه، امکان تردد خودروها به صورت روان در محل عملیات فراهم باشد.

رشوند آوه خاطرنشان کرد: برای ایجاد جریان دائمی ترافیک در مسیر شمالی سبزه‌میدان، بخش اول این پروژه به کفسازی نیمه شمالیِ مسیر و بخش دوم به نیمه جنوبی آن اختصاص دارد.

وی با اشاره به این موضوع که عملیات اجرایی مرحله اول مسیر سواره در ضلع شمال سبزه‌میدان از یک هفته قبل آغاز شده است، گفت: تا کنون عملیات مربوط به آسفالت‌برداری، خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ، آب‌پاشی و غلتک کل مسیر و مِش‌بندی و بتن‌ریزی نیمه غربی مسیر در این مرحله انجام شده است.

پایان پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر مرتبط