شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۶

رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین خبر داد؛

پایان مرحله اول ساخت و تجهیز سرویس بهداشتی عمومی سالن نمایش کتابخانه علامه رفیعی قزوین

رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین از پایان مرحله اول ساخت و تجهیز سرویس بهداشتی عمومی سالن نمایش کتابخانه علامه رفیعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ رشوند آوه گفت: با پیگیری اعضای شورای شهر جهت اخذ مصوبه ساماندهی و ساخت و تجهیز سرویس بهداشتی عمومی سالن نمایش کتابخانه علامه رفیعی و دستور شهردار قزوین، مرحله اول ساخت و تجهیز سه چشمه سرویس بهداشتی عمومی سالن نمایش کتابخانه علامه رفیعی به پایان رسید.

وی بیان کرد: ساماندهی و بازآفرینی سالن نمایش کتابخانه علامه رفیعی قزوین در مرحله دوم در دستور کار سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین قرار دارد.

این مسئول تعمیرات لازم  برای رفع فرسودگی های ساختمانی موجود در سالن و سن، ورودی، اتاق انتظار و فضاهای پشتیبانی،به روز رسانی تجهیزات اتاق فرمان و کنترل و به روز رسانی تجهیزات نوری و صوتی سالن از اقدامات این سازمان برای ساماندهی و بازآفرینی سالن نمایش کتابخانه علامه رفیعی است که تا پایان تابستان سال جاری به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه این سالن  واقع در خیابان طالقانی، کوچه دانش چهارم در طبقه زیرین کتابخانه علامه رفیعی واقع شده است در سال 1372 خورشیدی تاسیس و از آن سال تا به امروز تنها سالن مختص به تئاتر شهر قزوین بوده که گنجایش 95 نفر را دارد، گفت: این سالن در بیش از 20 سال تنها سالنی بوده است که جشنواره های بزرگی را در خود دیده است  که می توان به جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر منطقه ای ، جشنواره تئاتر ماه ، 12 دوره جشنواره تئاتر استانی ، جشنواره تئاتر تک و جشنواره هنرجویی جوان اشاره کرد .

پایان پیام

تصاویر مرتبط