شنبه ۱۳۹۱/۰۸/۰۶

خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين:

بدنه‎سازي خيابان‌هاي تاريخي قزوين از برنامه‌هاي اصلي سازمان نوسازي است

بدنه‎سازي تمامي خيابان‎هاي تاريخي شهر قزوين از برنامه‌هاي اصلي سازمان نوسازي و بهسازي است که در اين راستا هر سال پروژه هايي در شهر انجام مي‎شود.

 

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: در همين راستا، مرحله مطالعاتي پروژه بدنه سازي خيابان شهدا از سال 84 در اين سازمان آغاز و از سال 87 نيز وارد مرحله اجرايي شده است.
علي رضاخزائلي، افزود: بعد از سنگ فرش پياده رو و سواره رو خيابان شهدا در سال 89، مرمت بدنه اين خيابان و از جمله تالار ايران در سال گذشته به طول بيش از 60 متر در دستور کار قرار گرفت که با صرف يک ميليارد ريال به پايان رسيد.
خزائلي با بيان اينکه اين پروژه مورد توجه مسئولان و مردم قرار گرفته است، افزود: همين امر موجب شده تا انجام پروژه بدنه سازي خيابان سپه را با جديت بيشتري دنبال کنيم.
اين مقام مسئول اضافه کرد: در سال جاري، پلاک واقع در نبش خيابان شهدا و شهيد انصاري با اعتبار يک ميليارد ريال در دستور کار قرار گرفته است که اين پلاک از مرداد ماه سال جاري وارد مرحله اجرايي شده و پيش بيني مي‌شود تا پايان سال، مرمت پوسته گرمابه به پايان برسد و بخش ديگري از بدنه سازي اين خيابان تکميل شود.
وي خاطرنشان کرد: پروژه بدنه سازي خيابان سپه در سال‌هاي بعدي بر اساس طرح هاي مصوب و وجود شرايط لازم شناسايي و ادامه خواهد يافت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط