چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۳

به گزارش روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين

معرفي تور مجازي مجموعه تاريخي سعدالسلطنه در نوروز 96

پروژه تهيه تور مجازي گوگل از بناهاي تاريخي و تفريحي استان قزوين توسط سازمان نوسازي و بهسازي قزوين و با همکاري شرکت ديجي‎لوک (مجري تور مجازي گوگل در ايران) آغاز شد.

پروژه تهيه تور مجازي گوگل از بناهاي تاريخي و تفريحي استان قزوين توسط سازمان نوسازي و بهسازي قزوين و با همکاري شرکت ديجي‎لوک (مجري تور مجازي گوگل در ايران) آغاز شد.
عکاسي فاز اول اين پروژه پس از ماه ها بررسي توسط آقاي مهندس رشوند آوه و تيم تحت سرپرستي ايشان با هدف معرفي جاذبه هاي توريستي شهر قزوين و همچنين قرار گرفتن شهر قزوين به عنوان مقصد گردشگران داخلي و خارجي در روزهاي پاياني سال 95 براي 4 مکان پربازديد شهر قزوين شامل مجموعه تاريخي سعدالسلطنه، حمام قجر، مسجد النبي و همينطور مسجد جامع قزوين انجام شد.

پس از آماده سازي تور مجازي و بارگذاري 4 مکان نامبرده بر روي نقشه گوگل توسط شرکت ديجي لوک اين پروژه توسط خانم مهندس پروينچي نماينده شرکت ديجي لوک، در افتتاحيه نمايشگاه ملي بازي و اسباب بازي در نوروز 96 در حضور وزير کشور جناب آقاي رحماني فضلي، شهردار و استاندار محترم قزوين مورد بهره برداري و مورد استقبال قرار گرفت.

با توجه به زمان مناسب اجراي اين پروژه در نوروز 96 و حضور مستمر نمايند اين شرکت در غرفه شهرداري، در طول مدت نمايشگاه اين پروژه مورد استقبال کم نظير مقامات کشوري، استاني، هنرمندان، و گردشگران داخلي و خارجي قرار گرفت.

پس از اجراي موفق فاز اول با همکاري سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري قزوين و شرکت ديجي لوک با هدف معرفي شهر قزوين و ارزيابي مثبت از اين فرايند ، توافقاتي در خصوص اجراي مراحل بعدي اين پروژه و ادامه اين روند در سال 96 انجام شده است.

فوائد تور مجازي360 درجه گوگل:

?      افزايش امتياز در جستجوگرگوگل و ايجاد بستر مناسب در گوگل  

?      تسهيل در پيدا کردن مجموعه در روي نقشه گوگل

?      افزايش زمان بازديد مشتريان از سايت مجموعه

?      ايجاد تسهيل در امر کسب اطلاعات براي مشتريان با طيف هاي فکري مختلف

?      کوتاه شدن زمان تصميم گيري مشتريان و افزايش خريد

?      ايجاد حس مشتري مداري و اطلاع رساني در خصوص سرويس هاي جديد

·        بالارفتن سطح و فضاي قابل بازديد و همچنين افزايش درک و فهم محيطي براي مشتريان

شرکت ديجي لوک با نام تجاري  360 Digi Look يک شرکت ارائه دهنده خدمات ديجيتال مارکتينگ در کشور کاناداست که با توجه به اخذ مجوز از شرکت گوگل، يکي از مهم ترين فعاليت هاي اين شرکت در زمينه تهيه تصاوير 360 درجه از فضاي داخلي کسب و کارها و قرار دادن آنها بر روي نقشه گوگل مي باشد.

گوگل اين سرويس را به تازگي و در تکميل سرويس Street View و با هدف توسعه امکانات Google Map راه اندازي کرده است. ديجي لوک در مدت کوتاهي توانسته است پروژه هاي متعددي را در کشور کانادا تصوير برداري و بروي نقشه گوگل بارگذاري کند، که برخي از اين پروژه هاي نمونه در آدرس: www.360DigiLook.com  قابل مشاهده هستند.

اين طرح توسط موسس آن توسط جناب آقاي پرهام رضازاده سرويس دهي به متقاضيان ايراني را از سال 1394 آغاز نموده است.  برخي از پروژه هايي که توسط ديجي لوک ايران به تازگي انجام شده اند نيز در آدرس: www.360DigiLook.ir قابل مشاهده مي باشند.

ديجي لوک با به کار گيري عکاسان مورد تاييد گوگل به محل شما مراجعه مي کند و تصاويري باکيفيت بالا را با کمک تکنولوژي منحصر به فرد  Google Street View  تهيه مي کند. خروجي اين  عمليات تحت نام See Inside در نقشه گوگل يا همان Google Map قرار خواهد گرفت و شما مي توانيد يک نماي 360 درجه کامل ازفضاي کسب و کار خويش را در معرض ديد مخاطبين خود قرار دهيد و آنها مي توانند در محيط مجازي فراهم شده حرکت کنند و از نزديک با امکانات آن مجموعه آشنا شوند.

از ديگر خدمات شرکت ديجي لوک، ارائه طيف وسيع و کاملي از خدمات ديجيتال مارکتينگ شامل بهينه سازي وب سايت در موتورهاي جستجوگر (SEO) ، مارکتينگ در موتورهاي جستجو (SEM) ، بازاريابي آنلاين توسط شبکه هاي اجتماعي (SMM) و بهينه سازي حضور آنلاين در اين شبکه ها (SMO)، همگي توسط ديجي لوک با بالاترين کيفيت و مطابق با استانداردهاي بين المللي قابل انجام خواهند بود.

 

چطور بفهميم که مکاني مجهز به تور مجازي گوگل است؟

شما ميتوانيد خيلي ساده با ابزاري که در دست داريد( موبايل، تبلت و کامپيوتر) و اتصال به اينترنت به صورت مجازي مکانهاي مجهز به اين ابزار را بازديد کنيد.

1-   کافيست در گوگل نام مکان مورد نظر خود را جستجو کنيد.

2-   در صورتي که مکان مورد نظر شما مجهز به تور مجازي گوگل باشد، در قسمت CID در کنار قسمت See Photo و مشخص شدن مکان روي نقشه، گزينه اي با عنوان See Inside مشاهده خواهيد کرد. که با کليک روي اين گزينه شما وارد تور مجازي گوگل مجموعه مورد نظر شده و مي توانيد فضاي مورد نظر را به صورت 360 درجه بازديد کرده، با کليک کردن بر روي ماوس در فضا قدم زده و در صورت تمايل روي نقاط مختلف زوم(بزرگنمايي) کنيد.


 

از آنجا که هدف از اين مجموعه فعاليت ها معرفي هر چه بهتر استان و شهرمان قزوين است لطفا مارا در اين امر ياري رسانيد.

کافيست با صرف فقط چند دقيقه وقت و با جستجوي اين کلمات (مجموعه تاريخي سعدالسلطنه، Ghajar Bathhouse، مسجد جامع قزوين و مسجد النبي قزوين) تور مجازي اين مجموعه ها را مشاهده کنيد و در قسمت Write a review تجربه خود را از بودن در آن مکان با ديگر مخاطبين به اشتراک بگذاريد.

به اميد روزي که استان قزوين مقصد اول گردشگري ايران و جهان باشد.

 

روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين

نوروز 96

 

تصاویر مرتبط