دوشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۸

خزائلي، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين:

نمايشگاه معرفي مشاغل قزوين با استقبال چشمگير به كار خود پايان داد

نمايشگاه معرفي مشاغل قزوين در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه با استقبال چشمگير دانش‌آموزان و والدين به كار خود پايان داد.

 

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: نمايشگاه معرفي مشاغل در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه با استقبال چشمگير دانش‌آموزان و والدين برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ علي رضا خزائلي با بيان اينكه اين نمايشگاه با همكاري اداره آموزش و پرورش استان قزوين برگزار شد، افزود: پس از همکاري و برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و بازي و اسباب بازي در ايام نوروز سال91، اين سازمان در تعامل موثر با اداره آموزش و پرورش نصميم به برگزاري نمايشگاه استاني معرفي مشاغل كرد كه اين نمايشگاه با استقبال خوب شهروندان به كار خود پايان داد .
وي هدف از برگزاري نمايشگاه استاني معرفي مشاغل دختران را معرفي رشته‌هاي موجود در هنرستان‌هاي فني و حرفه‌اي، کاردانش و دبيرستان‌ها و همچنين معرفي کارآفرينان استان قزوين به کليه دانش آموزان مقطع راهنمايي و متوسطه استان قزوين جهت انتخاب رشته و شغل آينده عنوان و بيان كرد: اين نمايشگاه در 5 روز در مجموعه فرهنگي سراي سعدالسلطنه در قالب 21غرفه برپا شد.
اين مسوول ادامه داد: اين نمايشگاه که ويژه مدارس دخترانه استان بود با استقبال چشمگير دانش آموزان و والدين آنها مواجه گرديد به طوري که روزانه نزديك به 2هزار نفر از دانش آموزان و والدين و معلمان آنها از اين نمايشگاه بازديد كردند.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين اظهار كرد: سازمان نوسازي و بهسازي همواره در نظر دارد تا فعاليت‌هاي چند منظوره و چند سطحي را در مجموعه سعدالسلطنه به اجرا درآورد كه مي‌توان به برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف، اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي مانند توزيع اطلاعات در خصوص پروژه‌هاي سازمان، معرفي مجموعه سعدالسلطنه و شهر قزوين در سطح استاني، ملي و بين المللي اشاره كرد.
 
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط