چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۳

حبيبي، معاون استاندار قزوين:

کارآيي مجموعه مديريت شهري موجب افزايش سرمايه گذاري در شهر قزوين شده است

کارآيي مجموعه شهرداري قزوين موجب افزايش توانمندي و کارآيي مديران ارشد استان است و اگر سرمايه گذارن تمايل به سرمايه گذاري در شهر قزوين هستند به علت کارآيي مجموعه مديريت شهري است.

 

معاون امور هماهنگي عمراني استاندار قزوين گفت: کارآيي مجموعه شهرداري قزوين موجب افزايش توانمندي و کارآيي مديران ارشد استان است و اگر سرمايه گذارن تمايل به سرمايه گذاري در شهر قزوين هستند به علت کارآيي مجموعه مديريت شهري است.
منوچهر حبيبي در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي مهم شهري قزوين که ظهر امروز با حضور دادستان استان ، روساي دادگستري استان و شهرستان، مدير کل بازسي، معاون سيماي استان و نمايندگان رسانه ها و ديگر مديران استاني و شهري در تالار جديد شهرداري برگزارشد، افزود: اگر مردم از عملکرد استان رضايت دارند، بخش اعظم و اصلي آن مديون موفقيت هاي مديريت شهري است .
وي با اظهار اينکه شادي و نشاط فعلي در جوانان شهر و شهروندان متاثر از عملکرد مطلوب مديريت شهري است ادامه داد: تلاش و پيگيري و همکاري مديران و مسوولان استان در اجراي پروژه هاي و خدمت رساني به مردم مشهود است.
معاون استاندار قزوين با اشاره به اينکه 70 درصد مردم قزوين در شهر ها ساکن مي باشند، افزود: حجم بالاي کارها عمراني نيز در عرصه مديريت شهري و شهرداري هاي استان صورت مي گيرد.
حبيبي گردش مالي شهرداري هاي استان قزوين را بالغ بر 4500ميليارد تومان عنوان کرد، افزود: اين رقم چهار برابر اعتبارات استان است که تقريبا در شهر قزوين 80 درصد است .
وي با اظهار اينکه شهروندان به صورت دائمي و لحظه اي عملکرد مديريت شهري را مورد ارزيابي قرار مي دهند، افزود: سرعت و کيفيت در اجراي پروژها و اقدامات و برنامه هاي همراه با اطلاع رساني براي مردم بايد صورت گيريد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط