یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۲

در همايش تقدير و تجليل از برندهاي برتر مجتمع‌هاي تجاري صورت گرفت

تقدير از دکتر نصرتي شهردار قزوين بابت احداث برج تجارت

در دومين همايش تقدير و تجليل از برندهاي برتر مراکز خريد و مجتمع‌هاي تجاري کشور، از مسعود نصرتي، شهردار قزوين در قسمت طراحي و نمادهاي شهري با اهداي لوح و نشان همايش تقدير شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ دومين همايش تقدير و تجليل از برندهاي برتر مراکز خريد و مجتمع‌هاي تجاري کشور که در هتل المپيک تهران در راستاي تقدير و تجليل از پيشکسوتان، فعالان و برندهاي برتر در عرصه مجتمع‌هاي تجاري با شعار "مراکز خريد نمادهاي شهري، مقاصد گردشگري" برگزار شد.

براساس اين گزارش؛ اين همايش با حضور مسولان کشوري، فعالان و پيشرويان مجتمع‌هاي تجاري از سراسر کشور، صاحبان برندهاي برتر و افراد سرشناس بخش خصوصي برگزار شد که چند تن از نخبگان صنعت مجتمع‌هاي تجاري، نمايندگان شرکت‌هاي داخلي و خارجي فعال در اين صنعت به سخنراني با محوريت نقد وضع حال حاضر مجتمع‌هاي تجاري و آينده آنها پرداختند.

در اين گزارش آمده است؛ در اين همايش از پيشکسوتان و مديران مجتمع‌هاي موفق و همچنين برندهاي برتر تقدير به عمل آمد که در اين بخش برج تجارت قزوين در قسمت طراحي و نمادهاي شهري مورد تقدير قرار گرفت که لوح و نشان آن به شهردار قزوين تقديم شد.

بر پايه اين گزارش؛ برج تجارت قزوين بزرگترين و شاخص‌ترين ساختمان منطقه است و به لحاظ وجود تنوع در کاربري‌هاي آن بزرگترين مرکز اقتصادي استان بوده و در نوع خود در کشور بي‌نظير است.

جانمايي برج تجارت قزوين به عنوان عظيم‌ترين مرکز تجاري، اداري و اقامتي در شهر نيز به صورتي است که مي‌توان گفت در مرکز و در قلب اقتصاد منطقه قرار دارد.

بر اساس اين گزارش؛ محل احداث برج که در شمال شرقي ميدان ميرعماد انتخاب شده و در پشت دروازه زيباي راه کوشک يکي از 9 دروازه شهر که تاکنون استوار مانده و با غرور خاطرات رونق اقتصادي قزوين قديم را به نمايش مي گذارد قرار دارد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ برج تجارت قزوين با زيربناي حدود 74هزار مترمربع در قالب حدودي 15هزار مترمربع واحدهاي تجاري،5هزار مترمربع واحد اقامتي، 9هزار مترمربع واحد اداري، 2هزار مترمربع تالار همايش‌ها، جلسات و رستوران، 26هزار مترمربع در 4 طبقه شامل 608 واحد پارکينگ، انباري، موتورخانه، بارانداز و ساير مشاعات در زميني به مساحت حدود 7هزار مترمربع در مرکز شهر قزوين نبش ميدان ميرعماد با موقعيت استثنايي اجرا شده است.

اين برج در 29 طبقه با ارتفاع 105متراز سطح زمين با اعتبار اوليه بالغ بر يک هزار ميليارد ريال در حال احداث است.

اين پروژه با مشارکت شرکت توسعه مسکن تهران و شرکت سرمايه‌گذاري سپهر تهران با سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين به نمايندگي شهرداري قزوين در حال اجرا مي‌باشد و طبق برنامه زمان‌بندي شده اين پروژه تا پايان سال 95 بايد به پايان برسد.

در اين گزارش آمده است؛ طبقات زيرين برج به عنوان پارکينگ مي‌باشد که ظرفيت بيش از 600 دستگاه خودرو دارد و اولين طبقه تجاري به عنوان هايپرمارکت در نظر گرفته شده و داراي دو دستگاه پله برقي با چهار آسانسور و طبقه همکف به عنوان فضاي تجاري و برندهاي شاخص مي‌باشد.

طبقه اول و دوم داراي کاربري تجاري، طبقه سوم به عنوان شهربازي و فضاي فود کورت، طبقه چهارم تا طبقه شانزدهم داراي کاربري اداري و مسکوني، طبقات فوقاني با کاربري رستوران و تالار شهر که نماي رشته کوه البرز و دشت قزوين و شهرباستاني قزوين چشم انداز زيبايي براي حاضرين دارد .

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط