سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۳

رشوندآوه، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين:

شهرداري قزوين دولتخانه صفوي را مرمت و احيا مي‌کند

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين از توافق اوليه شهرداري قزوين با سازمان ميراث فرهنگي استان براي مرمت و احياي دولتخانه صفوي خبرداد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ آرش رشوندآوه دراين‌باره افزود: پيرو تاکيدات حجت الاسلام و المسلمين حاج آقاي ابوترابي نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي و دکتر داود محمدي نماينده مجلس و درخواست مهندس نصرتي شهردار قزوين از آقاي دکتر جهانگيري معاون اول رياست جمهوري و آقاي دکتر سلطاني‌فر معاون رياست جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي– صنايع دستي و گردشگري کشور، مبني بر آمادگي شهرداري قزوين در مرمت و احياي مجموعه دولتخانه صفوي، مراحل اجرايي به استان ارجاع شد.
وي ادامه داد: در همين راستا جلسه استاني با حضور دکتر داوود محمدي نماينده مردم قزوين و البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي، مدير کل ميراث فرهنگي استان و شهرداري قزوين برگزار شد که کليات کار در جلسه مورد توافق اوليه قرارگرفت و مقرر شد براي اجرايي شدن کار، جلسات کارشناسي با سرعت و دقت در دستور کار قرارگيرد.
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين افزود: پيشنهاد شهرداري قزوين با توجه به همراهي مديران ارشد استاني و براساس تجربه کارآمد اين سازمان به نمايندگي از شهرداري قزوين در حفظ مرمت آثار و ابنيه تاريخي صورت گرفته است.
رشوندآوه با تقدير از نقش نمايندگان قزوين در مجلس به ويژه دکتر داود محمدي در پيگيري اجرايي شدن پيشنهاد شهرداري قزوين در مرمت دولتخانه صفوي اظهار کرد: اميدواريم نتايج مثبت و پرباري که به همت شهرداري قزوين در مرمت و نوسازي و بهسازي مجموعه تاريخي سعدالسلطنه و ديگر آثار به وجود آمده است براي دولتخانه صفوي نيز با همدلي و همراهي همه دلسوزان به وجود آيد.

 

تصاویر مرتبط