یکشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۰۹

حضرتي، مديرکل ميراث فرهنگي استان قزوين:

برگزاري جشنواره نوروزي در سعدالسلطنه قزوين اقدام ارزشمندي است

برگزاري جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين کار ارزشمندي است که بايد از اين فرصت براي توسعه گردشگري قزوين استفاده کرد.

 

محمدعلي حضرتي، مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين گفت: برگزاري جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه کار ارزشمندي است که بايد از اين فرصت براي توسعه گردشگري قزوين استفاده کرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين، حضرتي در حاشيه بازديد از جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه افزود: مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه و ساير بناهاي تاريخي قزوين ظرفيت خوبي براي جذب گردشگران دارد و از اين ظرفيت بايد براي توسعه گردشگري قزوين استفاده کرد.
وي گفت: اين مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسطلنه حتي خارج از زمان‌هاي خاص مانند نوروز مي‌تواند گردشگر را به شهر قزوين جذب کند.
حضرتي با بيان اينکه برگزاري جشنواره نوروزي با اين کيفيت و تنوع قابل تقدير است، بيان کرد: غرفه استاد رضا ازي محمدي مجسمه ساز يکي از شاخص ترين غرفه هاي اين جشنواره است که مي تواند در اين مجموعه تاريخي پايدار باشد.
وي افزود: تنوع برنامه ها و غرفه ها در اين جشنواره نوروزي باعث افزايش  استقبال و رضايت گردشگران داخلي و خود شهروندان قزويني شده است.
مديرکل ميراث فرهنگي استان قزوين گفت: همه دستگاه هاي ذيربط توانستند نقش خود را در ايام نوروز براي خدمات دهي به مسافران نوروزي به خوبي ايفاء کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط