جمعه ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

ایجاد فضای پرنشاط و خاطره‌ انگیز در سعدالسلطنه با رادیو گردشگر

به مناسبت فرا رسیدن سال نو و روزهای آغازین ماه مبارک رمضان، برنامه فرهنگی و هنری رادیو گردشگر در مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین،سیّد صادق قدسی‌پور افزود: این سازمان به عنوان متولی مجموعه سعدالسلطنه و به مناسبت روزهای نوروز و ماه مبارک رمضان، برنامه شاد و مفرح رادیو گردشگر را از روز ۲۹ اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی سال جاری در دست اجرا دارد.

 

وی تشریح کرد: این برنامه رادیویی در دو شیفت صبح و عصر به ترتیب در ساعات ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۲۰ با حضور مجری، گزارشگر، صدابردار، تهیه کننده، نویسنده و مهمانان مختلف اجرا می‌شود.

قدسی‌پور هدف از اجرای رادیو گردشگر در مجموعه سعدالسلطنه، فراهم کردن فضایی پرنشاط و سرگرم‌کننده برای بازدیدکنندگان نوروزی این بنای تاریخی و شهروندان قزوینی ذکر کرد و گفت: از جمله بخش‌های این برنامه می‌توان به گفتگو با مسافران از شهرهای مختلف کشور، هنرمندان شاغل در مجموعه سعدالسلطنه مانند اساتید خوشنویسی، قهرمانان ورزشی استان و مدیران شهری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، اجرای گروه‌های سرود و بازی با کودکان همراه با شعرخوانی و اهدای جوایز اشاره کرد.

وی افزود: در کنار اجرای برنامه رادیو گردشگر، تلاش بر این است فضای مناسبی در مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه جهت اجرای برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین فراهم باشد تا لحظات خاطره‌انگیزی برای گردشگران نوروزی در دیار مینودری ایجاد شود.

 

انتهای پیام/