چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

رشوند آوه:

کسب عنوان غرفه برتر توسط ستاد بازآفرینی قزوین در اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: در آخرین روز برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از عرفه‌های برتر این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد و غرفه استان قزوین موفق به کسب این عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ لوح و تندیس‌هایی تحت عنوان غرفه برتر بر اساس معیارهایی مانند نوع طراحی غرفه، خدمات قابل ارائه، نحوه برخورد با بازدیدکنندگان، تنوع خدمات ارائه شده، میزان رضایت بازدیدکنندگان و... در نظر گرفته و به غرفه‌های برتر اهدا شد.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه، غرفه ستاد بازآفرینی استان قزوین با حضور نمایندگان این ستاد شامل اداره کل راه  وشهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهرداری‌های محمدیه، تاکستان، اقبالیه و الوند، سازمان‌های نوسازی و بهسازی و شرکت عمران و مسکن‌سازان به نمایندگی از شهرداری قزوین و نمایندگان دفاتر تسهیلگری قزوین فعالیت داشت.

این مسوول ادامه داد: در روزهای برگزاری نمایشگاه، پروژه‌ها و اقدامات شهرداری قزوین در حوزه بازآفرینی شهری در کنار سایر دستگاه‌ها برای بازدیدکنندگان ارائه شد. همچنین با توجه به خدمات الکترونیک شهرداری در مسیر شهر هوشمند، برخی از این خدمات مانند اپلیکیشن واقعیت افزوده، خدمات تور مجازی بناهای تاریخی و سامانه ضابطه پویا نیز در قالب نمایشگاه شهر هوشمند معرفی شد.

لازم به ذکر است؛ اولین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در کنار نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند کار خود را از روز ۲۳ دی ماه در مصلی شهر تهران آغاز کرده بود و تا روز ۲۵ این ماه ادامه داشت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط