پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۵

رشوند آوه:

عملیات اجرایی مسیر سواره ضلع جنوب میدان آزادی آغاز شده است

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین، گفت: عملیات اجرایی مسیر سواره و پیاده‌روی ضلع جنوب میدان آزادی، به عنوان مرحله دوم از پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان (به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی) آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزون؛ رشوند آوه خاطرنشان کرد: مسیر سواره‌ ضلع جنوبی میدان آزادی با تأکید بر حضور افراد پیاده و وسایل نقلیه عمومی، دارای ۱۶۰ متر طول و هزار و ۱۶۱ متر مربع مساحت است.

وی افزود: با توجه به اینکه روزانه شاهد عبور تعداد قابل توجهی وسایل نقلیه شخصی و عمومی در سبزه‌میدان هستیم، عملیات اجرایی مسیر سواره ضلع جنوب با همراهی ارگان‌هایی مانند پلیس راهور، معاونت حمل ونقل و ترافیک و سازمان‌های ترافیک، تاکسیرانی و اتوبوسرانی به صورت کامل مسدود شده تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان این فاز از پروژه را اجرایی کرد.

رشوند آوه خاطرنشان کرد: برای تسهیل در حرکت جریان ترافیک در معابر محدوده پروژه، اصلاحات ترافیکی صورت گرفته که از جمله آن ها می‌توان به حضور دائمی مأمورین پلیس راهنمایی و رانندگی و نگهبانان محله جهت همیاری آنان، اصلاح چراغ‌ راهنمایی تقاطع‌های خیابان‌های نادری، امام خمینی‌ (ره)، هلال‌احمر و طالقانی، نصب شابلون گردش به چپ در انتهای خیابان پیغمبریه و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی انتهای خیابان نادری و ابتدای خیابان پیغمبریه اشاره کرد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی گسترده از آغاز عملیات اجرایی مسیر سواره ضلع جنوب سبزه‌میدان توسط حوزه معاونت ترافیک شهرداری در معابر مجاور و خیابان‌های سطح شهر از طریق تبلیغات محیطی صورت گرفته تا شهروندان در جریان اصلاحات ترافیکی این پروژه قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین تأکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصول سرد، کاهش دما و احتمال بارش‌های جوی، عملیات اجرایی این فاز از پروژه دارای پیچیدگی‌های خاصی است که بررسی‌ها و تمهیدات کامل در این خصوص در نظر گرفته شده است.

رشوندآوه اظهار امیدواری کرد با همراهی دستگاه‌های مرتبط و مشارکت شهروندان بتوان عملیات اجرایی مسیر سواره ضلع جنوب میدان آزادی را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان رساند.

تصاویر مرتبط