محمودی کلایه مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی...
احیای سرای بهشتیان و قهرمانی در سعدالسلطنه با کاربری رستوران و اقامتی
احیای سرای بهشتیان و قهرمانی در سعدالسلطنه با کاربری رستوران و اقامتی
طرح ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) وارد فاز عملیاتی می شود
غرفه های مجموعه سعدالسلطنه براساس تشریفات قانونی مزایده و منطبق بر منشور کاربری ها واگذار می شود.
بازدید رئیس بنیاد ایران شناسی از مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه قزوین
بازدید رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از مجموعه تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه قزوین
کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین ثبت جهانی شد
رونق و نشاط بازار، عدالت در واگذاری؛ بایسته های سعد السلطنه شهر قزوین
اتمام قراداد و استفاده از انشعابات غیرقانونی دلیل اصلی تعطیلی برخی حجره های سعدالسلطنه
مدیریت کیفیت ISO9001:2015
مدیریت کیفیت ISO9001:2015
ضرورت توجه و گرايش به كيفيت و بهبود مستمر براي مديران هر سازمان خدماتي يا توليدي در جهان رقابتي امروز از اهميت ويژه اي برخوردار است. به بيان ديگر مطلوب بودن خدمات نهايي به تنهايي عامل اساسي براي موفقيت در اين عرصه به شمار نمي آيد بلكه عوامل متعدد و مؤثر ديگري نيز وجود دارند كه از جمله آنها مي توان به اطمينان مشتري(ارباب رجوع، گروه هاي ذي نفع، مديران، كارمندان و ...) از توانايي سازمان در استمرار و ارتقاي سطح كيفيت براي خدمات است و در واقع مي توان گفت كه ديگر توجه اصلي از مطلوب بودن كيفيت خدمات به كيفيت تمامي عملكردها و فرآيندهاي تأثيرگذار بر كيفيت و آن هم در سراسر ساختار يك سازمان و در مجموعه اي از نرم افزارها و سخت افزارها معطوف گرديده است. استانداردهاي سري ايزو 9000 كه توسط سازمان بين المللي استاندارد (ISO) تدوين و منتشر گرديده است. در واقع كيفيت خدمات را تحت تأثير عملكردها و فرآيندهاي انجام يافته و در بخش هاي مختلف يك سازمان از جمله مديريت، فروش، طراحي، خريد، كنترل كيفيت، انبار، آموزش و ... مي داند و به همين روال است كه مي خواهد تمامي فرآيندهايي كه بر كيفيت، تأثير مي گذارد بر پايه مطالعه و بررسي عميق شناسايي شده و سپس مكتوب شود و پس از انطباق با نيازمندي هاي استاندارد، در سراسر سازمان از سوي مديريت ارشد تا پايين ترين كاركنان تأثيرگذار بر كيفيت درك و باور شده و همواره به اجرا درآيد و با اقدامات پيشگرانه و اصلاحي به سوي بهبود مستمر ارتقا يابد.
اصول هفتگانه مدیریت کیفیت در ISO 9001:2015:
1- تمرکز بر مشتری
تمرکز اصلی مدیریت کیفیت برآوردن الزامات مشتری و تلاش بر فراتر رفتن از انتظارات مشتری است.